субота, 26 березня 2016 р.

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп’ютерами та даними.


Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із компютерами та даними.
Мета:
ü навчальна: повторити правила поведінки в комп’ютерному кабінеті, пристрої комп’ютера;
ü розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас учнів;
ü    виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до оточуючих, їх думки, самостійність.
Тип уроку: повторення вивченого матеріалу, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        Перевірка присутніх.
ІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Бесіда
Робота з комп’ютером досить цікава, і ви це вже знаєте, завдяки комп’ютерам ви відкриваєте для себе не тільки нові ігри, розваги, але й вікно у величезний світ Інтернету, у світ створення комп’ютерних зображень, текстів, різноманітних математичних обчислень. Також ви повинні розуміти, що комп’ютер – це не тільки цікава гра, а й необхідний інструмент працівника багатьох професій: наприклад, секретаря, діловода, бібліотекаря, видавця, модельєра, лікаря, продавця, дизайнера тощо. У наш час майже кожна професія потребує володіння комп’ютером.
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу
1.     Повторення правил техніки безпеки
Гра «так чи ні»
·          До комп’ютерного кабінету не можна приносити їжу, напої.
·          Можна розпочинати роботу за комп’ютером у будь-яку хвилину без дозволу вчителя.
·          Можна доторкнутися до розеток, кабелю та вмикачів.
·          Можна бігати та бавитися в кабінеті.
·          Руки мають бути брудними та вологими.
·          Відстань до екрана монітора має бути 50 см.
·          Щоб запустити програму, треба двічі клацнути лівою кнопкою миші, підвівши вказівник до ярлика.
·          Програми запускаються самі по собі
2.     Сфери застосування комп’ютерів
Наше життя вже неможливо уявити без комп’ютерів. Вони допомагають нам усюди. Комп’ютер стає в пригоді, коли ми робимо покупки, подорожуємо, відпочиваємо, спілкуємося з друзями. Мікрокомп’ютери вбудовані в сучасні побутові пристрої, якими ми користуємося щодня.
Люди різних професій застосовують комп’ютери у своїй роботі. Комп’ютер є надійним помічником у навчанні не лише для школярів і студентів, а й для всіх, хто хоче отримати нові знання.
3.     Складові комп’ютера
-         Кросворд
Основними складовими персонального комп’ютера є системний блок, монітор, клавіатура, миша. Також до складу комп’ютера можуть входити й інші пристрої, які потрібні користувачеві для роботи.
У системному блоці міститься багато різних пристроїв. Головними з них є: процесор, оперативна пам’ять
4.     Для чого призначені програми
Комп’ютер не може працювати без програм. Під час завантаження комп’ютера певні програми перевіряють готовність його пристроїв до роботи, а потім керують роботою комп’ютера.
ІV. Фізкультхвилинка
V. Формування практичних вмінь та навичок
Інструктаж з БЖД
Завдання: виконати вправи
1.  Пристрої для робот из даними
2.  Техніка безпеки у комп’ютерному класі

Вправи для зняття зорового напруження
 VІ. Підсумки уроку
«Мікрофон»
Продовжи речення: «Сьогодні на уроці ми пригадали…»









Немає коментарів:

Дописати коментар