Мета:
§
навчальна: сформувати
свідомі знання з даної теми, навчити користуватись освітніми веб порталами.;
§
розвивальна: розвивати
мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
§
виховна: виховувати
інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування
вмінь.
Обладнання
та наочність:
комп’ютери, підручник
Програмне
забезпечення: Chrome
Хід роботи
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення
раніше вивченого матеріалу
1.
Які засоби
ви використовуєте при підготовці рефератів?
2.
З якою метою
створені енциклопедії?
3.
Чим ви
користуючись при підготовці до олімпіади?
4.
Як здійснити
пошук інформації в інтернеті? Яким чином зберегти веб-сторінку?
Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ.
Мотивація навчальної діяльності
Учитель. На сьогоднішньому уроці ми
познайомимось з освітніми порталами за допомогою яких можна навчатись
дистанційно та самовдосконалюватись.
ІV. Вивчення нового
матеріалу
Сайт, веб-сайт (англ. Site, Web-site) —
сукупність веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет, які об’єднані як за
змістом, так і навігаційно. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і
на декількох серверах.
Освітній сайт — це сайт, на якому
висвітлюються матеріали, що пов’язані з освітою, навчанням, роботою освітніх
установ.
Приклади освітніх сайтів:
·
http://www.olymp.vinnica.ua/
·
http://www.nenc.gov.ua/
·
http://www.biology.org.ua/
·
http://www.methmath.chat.ru/
·
http://www.gomulina.orc.ru/
·
http://www.univ.kiev.ua/ua/
Енциклопедія (лат. encyclopaedia від грец.
έγκύκλιος παιδεία —
«круг наук», дав.-гр. κύκλος — коло і
дав.-гр. παιδεία — навчання, наука) — «коло наук», сукупність наукових знань з
широкого кола питань. Первісно слово означало сукупність знань, які слід було
засвоїти у середньовічній педагогіці. Слово дістало сучасне значення після
появи у XVI ст. енциклопедій — книжок, у яких були зібрані відомі на той час
знання з різних галузей науки. Назви цих книжок під час видання
церковнослов’янською, а потім російською мовами прийнято було перекладати як
«Коло наук».
Як ви розумієте термін «веб-енциклопедія»?
Хто з вас працював з веб-енциклопедією?
Відповіді учнів узагальнюються,
формулюється означення.
Веб-енциклопедія —
енциклопедія, матеріали якої доступні з використанням
веб-інтерфейсу.
Приклади веб-енциклопедій:
·
http://uk.wikipedia.org
Приклади веб-енциклопедій:
·
http://uk.wikipedia.org
·
http://www.megakm.ru/
·
http://iplants.ru/encikl.php
·
http://ru.wiktionary.org/wiki/
·
http://www.krugosvet.ru/
Як ви розумієте термін — дистанційне
навчання? У яких випадках ця форма навчання є актуальною?
Дистанційне навчання (англ. distant
learning) — новий спосіб реалізації процесу навчання, в основі якого лежить
використання сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що
дозволяють навчатися на відстані за відсутності безпосереднього, особистого
контакту між викладачем і учнем.
Дистанційний курс — це комплекс
навчально-методичних матеріалів та освітніх послуг, створених у віртуальному
навчальному середовищі для організації дистанційного навчання на основі
інформаційних і комунікаційних технологій.
Основними елементами дистанційного курсу є
системи навчально-методичних матеріалів та освітніх послуг, які поділяються за
формою і за змістом.
Система навчально-методичних матеріалів
містить такі форми:
·
структуровані
електронні інтерактивні навчальні матеріали, що розміщені у віртуальному
навчальному середовищі, для організації навчання через Інтернет;
·
y
друковані матеріали (навчальний посібник, опорний конспект або робочий зошит,
методичні рекомендації для слухачів, методичні рекомендації для викладачів),
необхідність розроблення яких визначається їх специфікою;
·
додаткові
навчальні засоби та носії навчальної інформації (компакт-диски, відеокасети,
аудіокасети), що містять довідки і енциклопедичні посилання, призначені для
поглиблення пізнавальних можливостей дистанційного курсу, необхідність
розроблення цих навчальних засобів визначається специфікою дистанційного курсу.
Адреси сайтів дистанційного
навчання:
·
http://www.intuit.ru/
·
http://ru.wikipedia.org/wiki/Открытый_университет_(Великобритания)
·
http://ru.wikipedia.org/wiki/Открытый_университет_(Нидерланды),
(http://www.ou.nl/)
V. Формування практичних вмінь та навичок
Практична
робота №11 «Підготовка реферату
за допомогою Інтернету».
Хід роботи
Інструктаж з БЖД
1. Знайти інформацію про Перикла в електронній бібліотеці рефератів на
українській мові (http://ukrefs.com.ua). Зберегти файл під іменем Завдання 1.
2. Знайти інформацію про Перикла серед рефератів на російській мові (www.ronl.ru). Зберегти файл під іменем Завдання 2.
3. Перекласти другу частину реферату українською мовою. Зберегти під іменем
Завдання 3.
4. Створити реферат про Перикла з двох частин. Додати до реферату план,
ілюстрації та список використаних джерел (Література). Встановити параметри
шрифту для основного тексту: Times New Roman, 14 пт, міжрядковий інтервал 1,5).
Зберегти під іменем Завдання 4
5. Зробити висновок
Виконання вправ для
зняття зорового напруження
VІ. Підсумок уроку
- аналіз роботи учнів
VІІ. Домашнє завдання
Написати повідомлення
про навчальні ресурси Інтернету
Немає коментарів:
Дописати коментар