Мета: актуалізувати знання учнів про уведення та виведення даних під час
виконання проекту, змінні та їх властивості, правила запису математичних виразів.
Подати новий навчальний матеріал про налагоджувача програм, помилки, їх
різновиди, методи пошуку та виправлення, коментарі у програмному коді,
покрокове виконання програм. Закріпити даний матеріал під час виконання завдань
практичної роботи.
Тип:
комбінований
Обладнання:
комп’ютер, підручник
Хід роботи
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
1. Що
таке тестування?
2. Що
таке логічна помилка
3. Що
таке тестовий набір вхідних даних?
4. Що
таке коментар?
5. Пояснити,
для чого у текст програми включають коментарі?
6. Яким
чином можна включити до тексту програми коментар?
7. Для
чого програми виконують покроково?
Повторення (табличний процесор MS Excel)
1. Що
таке формула?
2. Що таке абсолютні, відносні та мішані посилання на
комірки і діапазони комірок
ІІІ. Оголошення теми уроку
Тема: практична
робота №14 «Налагодження програм»
ІV. Формування практичних вмінь
та навичок
Хід роботи
Інструктаж з БЖД
Завдання:
1. Відкрийте Delphi 14.
1. Відкрийте Delphi 14.
2. Створіть проект для
визначення, у скільки разів добуток двох заданих цілих
чисел більший за суму цих чисел.
3. Створіть три тестові набори вхідних даних для тестування проекту. Обчисліть очікувані результати. Протестуйте проект на ваших тестових даних.
4. Поставте коментарі для позначення рядків, у яких відбувається обчислення суми та добутку.
3. Створіть три тестові набори вхідних даних для тестування проекту. Обчисліть очікувані результати. Протестуйте проект на ваших тестових даних.
4. Поставте коментарі для позначення рядків, у яких відбувається обчислення суми та добутку.
5. Виконайте проект у
покроковому режимі. У ході покрокового виконання проекту прослідкуйте за
значеннями суми та добутку. Запишіть, які повідомлення відображаються у стовпці Value для вказаних змінних перед початком
покрокового виконання проекту, в ході виконання для одного з наборів початкових
даних і після завершення виконання.
6. Створіть у власній папці
папку Практична 14 і збережіть у ній проект.
Виконання
вправ для зняття зорового напруження
V. Підсумок уроку
-
Аналіз
роботи учнів
VІ. Домашнє завдання:
Повоторити копіювання
формул та модифікація посилань під час копіювання в MS Excel? оформити звіт про роботу
Немає коментарів:
Дописати коментар