четвер, 23 лютого 2017 р.

Середовище Flash, основні поняття. Створення першої презентації засобами Flash


Мета: познайомити учнів із інтерфейсом програми  Micromedia Flash, сформувати уявлення про робоче поле, часову шкалу, кадри, ключові кадри, рівні, поняття символу та екземпляру символу, сформувати навички створення презентації засобами Flash, розвивати пам’ять, уважність, виховувати старанність, наполегливість під час роботи
Тип: засвоєння нових знань
Обладнання: комп’ютер
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення: автоматичне створення змісту документа
1.     Що таке презентація?
2.     Які види презентацій ви знаєте?
3.     Назвати програми для створення презентацій.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Програмний засіб Flash пройшов довгий шлях розвитку від невеликої програми для створення анімації до надзвичайно потужного середовища розроблення мультимедійних проектів.
ІV. Вивчення нового матеріалу
1.     Середовище Micromedia Flash

Відкриття програми: Пуск/Усі програми/ Micromedia Flash
Документ  Flash: відкрити документ
Проект зберігається у файлі з розширенням: .fla
Готова презентація: swf, exe
Елементи вікна
-         Головне меню
-         Часова шкала
-         Робоче поле
-         Панелі інструментів
Панелі інструментів
-         Tools інструменти
-         Proptrties – властивості
-         Library – бібліотека
-         Color – колір
-         Асtions – дії
Робоче поле: монтажний стіл (550*400 пікселів)
-         Сірі області – лаштунки
Часова шкала
-забезпечує візуальне представлення кожного кадру, шару і сцени документа.
Timelineзгортання/розгортання часової шкали
-         заголовок часової шкали
-         маркер відтворення
-         лінійка
-         кадри
-         номер поточного кадру
-         частота кадрів
-         час, що минув від початку презентації
Часова шкала дає змогу впорядкувати зміст презентації  за рівнями
Рівні
-          значок властивості рівня (ім’я рівня)
-         видимість
-         можливість редагування
-         контурне відображення
Властивості рівнів
-         контекстне меню  рівня Properties
-         групування рівнів – створення папки
2.     Створення презентації
Коли презентація буде готова її можна опублікувати.
Публікація – створення на основі документа Flash певного вихідного файлу.
Параметри публікації : File/Publish/Sittings
Formats – типи файлів
Формати публікаці
1.     Формат публікації Flash
-         розширення . swf
-         File/Publish/Sittings
-         вкладка Flash
-         список Version – версія
-         Load оrder – порядок завантаження
-         Action Script Version ( Версія Action Script)
2.     Формат публікації HTML
- розширення html
- можна переглядати через веб-браузер
- вкладка HTML
Play Back – відтворення
Loop – циклічне відтворення
Display  меню – доступ до команд контекстного меню
Qality – якість відтворення
Windows Mode – режими відображення фільму у вікні браузера
HTML aligment – положенн фільму на веб-сторінці
3.     Формат  Windows Progector
-         Виконуваний exe-файл
Тестування: Сontrol/test Moove swf-файлу.
V.Формування практичних вмінь та навичок.
Практичне завдання
1.     Створити, перейменувати та видалити рівні
2.     Покадровий перегляд презентації
Стандартний шаблон: Tech Presentation (Технічна презентація)
File/New/templates/Presentation
3.     Зміна робочих параметрів
4.     Групування рівнів –створення папок
Виконання вправ для зняття зорового напруження
VI. Підведення підсумків
1.     Назвати можливості програми Micromedia Flash
2.     Назвати панелі інструментів програми Micromedia Flash
VII. Домашнє завдання

Вивчити призначення, основні елементи програми Micromedia Flash, повторити поняття локальної та глобальної комп’ютерної мережі

Немає коментарів:

Дописати коментар