Згідно з навчальною
програмою інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена рішенням Колегії МОН від 4 серпня 2016 р., оприлюднена на сайті МОН 11 серпня 2016 р.
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Інформація
|
|||
1.
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».
|
||
2.
|
Сприймання людиною інформації.
Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова,
слухова, нюхова, смакова, дотикова.
|
||
3.
|
Приватна та публічна інформація. Захист
особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.
|
||
4.
|
Пристрої для роботи з інформацією.
|
||
Тема 2. Комп’ютери та інші
пристрої
|
|||
5.
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.
|
||
6.
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл.
Значки робочого столу.
|
||
7.
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче
мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій
(музичне мистецтво).
|
||
8.
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші
та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.
|
||
9.
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
|
||
10.
|
Організація робочого місця під час навчання
з різними пристроями.
|
||
Тема 3. Інтернет
|
|||
11.
|
Початкові уявлення про Інтернет.
|
||
12.
|
Поняття браузера, як програми для роботи в
Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном.
Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
|
||
13.
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для
дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові
обмеження на перегляд вмісту сторінок.
|
||
14.
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з
маніпуляторами, клавіатурою.
|
||
15.
|
Перегляд навчальних відео, картин
художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в
математичних тренажерах.
|
||
16.
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за І семестр.
|
||
Тема 4. Графіка
|
|||
17.
|
Поняття ком’ютерної графіки.
|
||
18.
|
Програми для створення за змінювання графічних зображень.
|
||
19.
|
Змінювання готових зображень.
|
||
20.
|
Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.
|
||
21.
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
|
||
22.
|
Створення зображень за зразком
|
||
23.
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі
галереї, екскурсії до музеїв.
|
||
24.
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
|
||
25.
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та
образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення
дозволів на використання чужих зображень.
|
||
Тема 5. Команди та виконавці
|
|||
26.
|
Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й
виконавці.
|
||
27.
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання
послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
|
||
28.
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
|
||
29.
|
Порівняння двох або більше предметів.
|
||
30.
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи
однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за
даними ознаками. Складові частини предметів.
|
||
31.
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях;
об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.
|
||
32.
|
Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.
|
||
33.
|
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів.
|
||
34.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за ІІ семестр.
Робота з розвиваючими програмами.
|
||
35.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар