№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Графіка
|
|||
1.
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.
|
||
2.
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями,
планетами, материками, океанами.
|
||
3.
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого
характеру рідного краю).
|
||
4.
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.
|
||
5.
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з
використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.
|
||
6.
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
|
||
7.
|
Створення колажу із зображень.
|
||
Тема 2. Текст
|
|||
8.
|
Орієнтування в списку книг
електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою,
мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.
|
||
9.
|
Середовище текстового редактора. Поєднання
елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту,
зображень, схем.
|
||
10.
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст.
|
||
11.
|
Вдосконалення текстів через
виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
|
||
12.
|
Списки. Послідовні списки у
текстах.
|
||
13.
|
Таблиці. Доповнення готових
таблиць.
|
||
14.
|
Змінювання та доповнення
текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
|
||
Тема 3. Співпраця в Інтернеті
|
|||
15.
|
Правила безпечного
користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та
віртуальним спілкуванням.
|
||
16.
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.
|
||
17.
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі.
Навчальна діяльність учня в Інтернеті.
Рівні доступу до навчальних матеріалів.
|
||
18.
|
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі
тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями
продуктів.
Служби для обміну знаннями,
задоволення творчих потреб школярів.
|
||
19.
|
Сучасні пристрої для співпраці.
|
||
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
|
|||
20.
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
||
21.
|
Цикли: повторення задану
кількість разів. Повторення до виконання умови.
|
||
22.
|
Алгоритми з циклами.
|
||
23.
|
Створення та виконання
алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі
програмування для дітей.
|
||
24.
|
Сортування та впорядкування
об’єктів за деякою ознакою.
|
||
25.
|
Використання логічних
висловлювань з «якщо - то...».
|
||
26.
|
Розв’язок задач у середовищі
програмування для дітей
|
||
Тема 5. Інформація
|
|||
27.
|
Перетворення інформації.
Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем,
діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
|
||
28.
|
Передавання інформації.
Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
|
||
29.
|
Складові комп’ютера.
|
||
30.
|
Пристрої введення та виведення інформації.
|
||
31.
|
Зберігання інформації. Носії інформації.
|
||
32.
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
|
||
33.
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
|
||
34.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за ІІ семестр.
|
||
35.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за
рік.
|
неділя, 28 серпня 2016 р.
Календарно-тематичне планування уроків Інформатики для 4 класу
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар