Згідно з навчальною програмою інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена рішенням Колегії МОН від 4 серпня 2016 р., оприлюднена на сайті МОН 11 серпня 2016 р.
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Інтернет
|
|||
1.
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та
даними
|
||
2.
|
Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет.
Складові вікна програми-браузера.
|
||
3.
|
Поняття веб-сторінки, її адреси.
|
||
4.
|
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для
навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів
у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
|
||
5.
|
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів
з природознавства, літературного читання, інших предметів).
|
||
6.
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в
Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.
|
||
Тема 2. Людина та інформація
|
|||
7.
|
Роль інформації в житті людини.
|
||
8.
|
Види інформації за способом
подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
|
||
9.
|
Перетворення інформації з
одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео
інформацією.
|
||
10.
|
Дії з інформацією:
передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання
інформації сучасними пристроями.
|
||
11.
|
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.
|
||
Тема 3. Графіка
|
|||
12.
|
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
|
||
13.
|
Перегляд карт. Пошук рідного краю на
картах.
|
||
14.
|
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів.
Колір фігури і колір фону.
|
||
15.
|
Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з
геометричних фігур.
|
||
16.
|
Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за І семестр.
|
||
Тема 4. Алгоритми і виконавці
|
|||
17.
|
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання
алгоритмів для виконавців.
|
||
18.
|
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання
послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.
Порядок виконання команд виконавцем.
|
||
19.
|
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.
Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
|
||
20.
|
Істинні й хибні висловлювання.
|
||
21.
|
Логічне слідування.
|
||
22.
|
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
|
||
Тема 5. Текст
|
|||
23.
|
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні
бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
|
||
24.
|
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення
частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів.
|
||
25.
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.
Уведення символів за допомогою клавіатури.
|
||
26.
|
Доповнення текстів зображеннями.
|
||
27.
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках.
Доповнення таблиць.
|
||
28.
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою
інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших
предметів).
|
||
Тема 6. Презентації
|
|||
29.
|
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура
презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
|
||
30.
|
Середовище створення презентацій.
|
||
31.
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу
презентації та режим змінювання слайдів.
|
||
32.
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на
слайдах.
|
||
33.
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
|
||
34.
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
|
||
35.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар