субота, 3 вересня 2016 р.

Вступний інструктаж з правил ТБ, ПБ та поведінки під час роботи в КІКТ Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора (академічний рівень)




Урок 1                                                                                 ___________
Тема: вступний інструктаж з правил ТБ, ПБ та поведінки під час роботи в КІКТ Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора.
Мета:
- повторити правила техніки безпеки в комп’ютерному класі; визначити призначення й можливості математичних процесорів, ознайомитись з  переліком програмних засобів навчання математики; навчитися використовувати ПЗ для здобування необхідних даних;
-  розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховувати всесторонньо розвинену людину
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютер, підручник
План
І. Організаційний момент
Найдосконаліший мозок іржавіє без дії. Шерлок Холмс
Повторення правил техніки безпеки та поведінки в комп’ютерному класі.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності
1.    Які програмні засоби навчального призначення ви  використовували на уроках математики?
2.    2. Які правила введення формул у табличному процесорі Excel 2010?
ІІ. Актуалізація опорних знань
Вправа на правила запису виразів в МS Excel

IV. Оголошення теми та мети уроку
За допомогою задач ми будуємо успішне майбутнє, готуємося до обрання фаху, доводимо собі,що без математики неможлива успішна діяльність людини. Отже, тема нашого уроку: Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора.
V. Вивчення нового матеріалу
1. Математичний процесор
- програма, що дозволяє проводити різноманітні наукові і інженерні розрахунки. Починаючи від елементарної арифметики і закінчуючи складними реалізаціями чисельних методів
Він поєднує в собі простий текстовий редактор, математичний інтерпретатор і графічний процесор.
Основні можливості програми: робота з підручником с.10
Приклади програм: GRAN, DG – Динамічна геометрія, Microsoft Mathematics, MathCad, MathLab, Maple.
2.    Програмно-методичний комплекс GRAN
Програмно-методичний комплекс GRAN, до складу якого входять педагогічні програмні засоби GRAN1, GRAN-2D, GRAN-3D, забезпечує підтримку вивчення математики (планіметрії, стереометрії, тригонометрії, алгебри і початків аналізу, початків теорії ймовірностей і математичної статистики), а також окремих розділів фізики в школі.
Одним з перших в Україні педагогічних програмних засобів був програмний комплекс для підтримки навчання математики GRAN, розробка якого розпочалася у 1989 році авторським колективом під керівництвом відомого українського вченого Мирослава Івановича Жалдака, академіка АПН України, доктора педагогічних наук, професора.
1)   Запуск програми здійснюється традиційним способом: Пуск/GRAN1/ GRAN1 або з використанням ярлика. Після цього на екрані відкривається вікно програми, яке складається з трьох внутрішніх вікон: Графік, Список об’єктів, Відповіді.
2)   Вікно Графік: будуються графічні зображення об’єкти і графіки функцій.
-         поточні координати вказівника
-         максимальне і мінімальне значення координат на площині
3)   Список об’єктів
-         список об’єктів складається з двох частин
-         у верхній частині знаходиться поле зі списком восьми типів залежностей між змінними, які можна обрати для побудови графічного об’єкта,
-         нижче – список усіх введених об’єктів, серед яких поточний об’єкт відмічено позначкою  .
-         у другій частині вікна знаходяться відомості про поточний об’єкт: функція, проміжок, на якому вона розглядається, мінімальне та максимальне значення функції або інші параметри виділеного графічного об’єкта.
4)   Вікно Відповіді
-         подаються результати виконання різноманітних операцій, які вибираються в меню Операції – обчислення відстані від точки, обчислення довжини дуги, визначення довжини ламаної тощо.
Це вікно можна очистити, виконавши Операції / Відповіді/Очистити.
Зліва у вікні програми знаходиться панель інструментів, яка містить елементи керування: табл. 1.1, с 12
VІ. Закріплення вивченого матеріалу
1. Яке призначення математичних процесорів? Наведіть приклади математичних процесорів.
2. Опишіть інтерфейс вікна програми GRAN1.
VІI. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Задача 1. Дано сторони трикутника: AB = 7,2, BC = 11,2, AC = 9,85. Обчислити міри його кутів (у радіанах).
Задача 2. Підручник с.18, впр.1 (а,б,в)
Завдання 3. В пошуковій системі знайти інформацію про математичні процесори, та знайти опис однієї з програм навчання математики. Створити презентацію на 5 слайдів, для представлення однієї з програм.
Релаксація: вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал на сторінках 10 – 12

IX. Рефлексія
Що нового дізналися на уроці?





Немає коментарів:

Дописати коментар