Тема: вступний інструктаж з правил ТБ, ПБ та поведінки під час
роботи в КІКТ Призначення
математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора.
Мета:
- повторити правила техніки
безпеки в комп’ютерному класі; визначити призначення й можливості математичних
процесорів, ознайомитись з переліком
програмних засобів навчання математики; навчитися використовувати ПЗ для
здобування необхідних даних;
- розвивати
мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховувати всесторонньо
розвинену людину
Тип уроку: засвоєння
нових знань, формування вмінь.
Обладнання:
комп’ютер,
підручник
План
І. Організаційний
момент
Найдосконаліший мозок іржавіє без дії. Шерлок Холмс
Повторення правил техніки безпеки та поведінки в
комп’ютерному класі.
ІІ. Мотивація
навчальної діяльності
1. Які програмні засоби навчального
призначення ви використовували на уроках
математики?
2.
2. Які правила введення формул у табличному
процесорі Excel 2010?
ІІ. Актуалізація
опорних знань
Вправа на правила запису виразів в МS Excel
IV. Оголошення теми та мети уроку
За допомогою задач ми
будуємо успішне майбутнє, готуємося до обрання фаху, доводимо собі,що без
математики неможлива успішна діяльність людини. Отже, тема нашого уроку:
Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора.
V. Вивчення нового матеріалу
1.
Математичний процесор
- програма, що дозволяє проводити
різноманітні наукові і інженерні розрахунки. Починаючи від елементарної
арифметики і закінчуючи складними реалізаціями чисельних методів
Він поєднує в
собі простий текстовий редактор, математичний інтерпретатор і графічний
процесор.
Основні
можливості програми: робота з підручником с.10
Приклади програм: GRAN, DG –
Динамічна геометрія, Microsoft Mathematics, MathCad, MathLab, Maple.
2.
Програмно-методичний
комплекс GRAN
Програмно-методичний
комплекс GRAN, до складу якого входять педагогічні програмні засоби GRAN1,
GRAN-2D, GRAN-3D, забезпечує підтримку вивчення математики (планіметрії, стереометрії,
тригонометрії, алгебри і початків аналізу, початків теорії ймовірностей і
математичної статистики), а також окремих розділів фізики в школі.
Одним з
перших в Україні педагогічних програмних засобів був програмний комплекс для
підтримки навчання математики GRAN,
розробка якого розпочалася у 1989 році авторським колективом під керівництвом
відомого українського вченого Мирослава Івановича Жалдака, академіка АПН
України, доктора педагогічних наук, професора.
1)
Запуск
програми
здійснюється традиційним способом: Пуск/GRAN1/ GRAN1 або з використанням
ярлика. Після цього на екрані відкривається вікно програми, яке складається з
трьох внутрішніх вікон: Графік, Список об’єктів, Відповіді.
2) Вікно Графік: будуються
графічні зображення об’єкти і графіки функцій.
-
поточні координати вказівника
-
максимальне і мінімальне значення
координат на площині
3) Список об’єктів
-
список об’єктів складається з двох
частин
-
у верхній частині знаходиться поле зі
списком восьми типів залежностей між змінними, які можна обрати для побудови
графічного об’єкта,
-
нижче – список усіх введених об’єктів,
серед яких поточний об’єкт відмічено позначкою
.
-
у другій частині вікна знаходяться
відомості про поточний об’єкт: функція, проміжок, на якому вона розглядається,
мінімальне та максимальне значення функції або інші параметри виділеного
графічного об’єкта.
4) Вікно Відповіді
-
подаються результати виконання різноманітних
операцій, які вибираються в меню Операції – обчислення відстані від точки,
обчислення довжини дуги, визначення довжини ламаної тощо.
Це вікно можна очистити, виконавши
Операції / Відповіді/Очистити.
Зліва у вікні програми знаходиться
панель інструментів, яка містить елементи керування: табл. 1.1, с 12
VІ.
Закріплення вивченого матеріалу
1. Яке
призначення математичних процесорів? Наведіть приклади математичних процесорів.
2. Опишіть
інтерфейс вікна програми GRAN1.
VІI. Формування
вмінь та навичок
Задача
1. Дано сторони трикутника: AB = 7,2, BC =
11,2, AC = 9,85. Обчислити міри його кутів (у радіанах).
Задача 2. Підручник с.18, впр.1 (а,б,в)
Завдання 3. В пошуковій системі знайти інформацію про математичні
процесори, та знайти опис однієї з програм навчання математики. Створити
презентацію на 5 слайдів, для представлення однієї з програм.
VIII. Домашнє
завдання
Опрацювати
матеріал на сторінках 10 – 12
IX.
Рефлексія
Що нового
дізналися на уроці?
Немає коментарів:
Дописати коментар