вівторок, 15 листопада 2016 р.

Практична робота №8. «Створення запитів у базі даних» (рівень стандарту)


Мета уроку  навчити учнів створювати запити на вибірку даних і звіти з використанням Майстра та в режимі Конструктора.
Очікувані результати: учні повинні знати призначення запиту і звіту та способи їх створення; учні повинні вміти розрізняти запити (вибіркові та призначені для додавання, видалення чи оновлен­ня даних), застосовувати Майстри для створення запитів і звітів; знаходити в базі дані за визначеними критеріями відбору, створюючи прості вибіркові запити в автоматизованому режимі.
Обладнання: ПК, підручники, картки з практичними завданнями.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.     Для чого призначені звіти?
2.     Назвіть основні операції, що виконуються з використанням запитів у базах даних.
3.     Опишіть призначення основних видів запитів.
4.     Наведіть приклади використання запитів на вибірку.
ІІІ. Формування практичних вмінь та навичок

                      Практична робота №8
«Створення запитів у базі даних».
Хід роботи
Інструктаж з БЖД

1.        Запустіть програму для опрацювання бази даних Ассеss. (1 бал)
2.        Створіть нову базу даних з іменем файлу — вашим прізвищем. (1 бал)
3.        Створіть структуру бази даних у вигляді таблиці „Склад" і заповніть її 5-ма записами за зразком:   (2 бали)
 4.    Впорядкуйте записи в другому полі за алфавітом. (1 бал)
5.    Замініть у 1-му і 4-му записі значення другого поля на цукерки (1 бал)
6.    Видаліть поле „Імпорт" в таблиці „Склад" (1 бал)
7.    Створіть стовпцеву форму для даної таблиці. (1 бал)
8.   Створіть в БД з вашим прізвищем ще одну таблицю „Магазин" з слі­дуючою структурою: код магазину (ключове поле), дата отримання, код товару, кількість отриманого товару, експедитор. Заповнити таб­лицю 5-ма записами. (1 бал)
9.        Створіть зв'язок між таблицями „Склад" і „Магазин" з встановле­ним можливим режимом: Склад/код товару —> магазин/код товару. (1 бал)
10.   Створіть запит: вивести номера магазинів, які отримали товар в листопаді, з вказаною назвою товару (цукерки, печиво) і його кількість(більше 100) (1 бал)

ІV. Домашнє завдання:
оформити звіт про роботу


Немає коментарів:

Дописати коментар