понеділок, 16 січня 2017 р.

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування


Мета: 
ü навчальна: познайомити з призначенням електронної поштинавчити надіслати лист вчителю та однокласникам; ознайомити з засобами захисту власного облікового запису;
ü розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
ü виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: презентація, підручник
Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        привітання;
·        перевірка присутніх;
·        перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.     
Повторення: схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.
Фронтальне опитування
1.   Що таке Інтернет?
2.   Які можливості надає нам Інтернет?
3.   Що таке веб-сторінка, сайт? За допомогою яких засобів можна їх переглядати?
4.   Яких правил безпеки слід дотримуватися під час користування Інтернетом? Чому?

Робота в групах: правила безпечної поведінки в Інтернеті
ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.
Не менш цікавими та вражаючими є служби Інтернету, що забезпечують спілкування людей між собою. Завдяки їм ми можемо не лише миттєво обмінюватися повідомленнями з людьми, які знаходяться на великих відстанях від нас, а й бачити цих людей, розмовляти з ними.
Потреба людини в швидкому та надійному отриманні повідомлень сприяла розвитку різноманітних засобів для забезпечення цього процесу. За останні роки із цією метою почали використовувати канали супутникового зв’язку та комп’ютерні мережі, телефонний зв’язок став мобільним, традиційне листування витісняється електронним.

ІV. Вивчення нового матеріалу
І. Електронна пошта
Логічна розминка:
-         Прочитай слова, виконавши математичні дії: пошта, лист, спілкування.
Спілкування в житті людини відіграє надзвичайно важливу роль. Завдяки йому ми розвиваємося, вчимося, розширюємо світогляд.
Розгляньте малюнки. Як спілкувалися люди в різні часи?
Сучасні засоби зв'язку, всесвітня мережа Інтернет дали нам змогу швидко обмінюватися повідомленнями, спілкуватися з людьми, які мешкають у найвіддаленіших куточках світу.
Електронне спілкування — це сучасний спосіб спілкування з використанням електронних засобів зв'язку.
1.   Серед молоді дуже популярні чати (англ. — розмова, балачки). У спільнотах чатів спілкуються на вільні теми.
2.   У соціальних мережах у спільноти об'єднуються люди, що, як правило, особисто знайомі.
3.   Електронна пошта - послуга мережі Інтернет, що робить можливим обмін даними будь-якого змісту (текстові документи, зображення, файли з музикою та відео.
Електронне листування має свої переваги й недоліки порівняно зі звичайною поштою. Його перевагами є:
-         висока швидкість передавання повідомлень
-         невисока вартість послуг
-         обмін повідомленнями у зручний час тощо
Недоліками електронного листування є:
-         неможливість пересилання оригіналів офіційних документів із підписом і печаткою;
-         можливість перехоплення поштового повідомлення іншою особою;
-         імовірність отримання шкідливих програм з електронним листом тощо.
Щоб листуватися електронною поштою, потрібно мати:
1.   Доступ до комп’ютерної мережі
2.   Знати адресу електронної скриньки адресата
3.   Доступ до поштового сервера
Адреса електронної пошти складається із двох частин, розділених символом @. Цей символ часто називають «ет», «а_комерційне», «собака».
Для відкриття своєї поштової скриньки:
1.    Запустити на виконання один із браузерів
2.   У меню закладок вибрати сайт, на якому створено поштову скриньку
3.    Ввести логін своєї поштової скриньки і пароль доступу до неї

 ІІ. Культура спілкування
Етикет — це правила чемності, ввічливості, що прийняті в тому чи іншому суспільстві, спільноті.
Робота в зошиті с. 40 вправа 3
ü  Будьте ввічливими
ü Не вибирайте собі нік, який може образити інших.
ü Відповідайте на отримані повідомлення якомога швидше. Не надсилайте надто великих за обсягом повідомлень.
V. Фізкультхвилинка
VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
1)   Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)Інструктаж учителя.   
3) практичне завдання: підручник с.91
Вправи для зняття зорового напруження
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»
Учитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і  старанно». Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і відповідають: «Мені сподобалось…».







































1 коментар:

  1. Интересный метод рефлексии в конце урока. Спасибо за полезный и нужный материал!

    ВідповістиВидалити