субота, 28 січня 2017 р.

Середовища програмування для дітей. Порядок виконання команд виконавцем.

Цілі:
ü навчальна:навчити складати алгоритми для виконавців до певної ситуації у середовищах програмування для дітей;
ü розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
ü виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        привітання;
·        перевірка присутніх;
·        перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Завдання:
1.Ребус (команда)
2. Переставити букви у правильному порядку та відгадай, які слова закодовано.
3. З'єднай лініями зображення виконавців із командами, які вони можуть виконувати.
4. Які команди можуть входити до системи команд виконавця Компютера.
Фронтальне опитування
1.     Що таке команда. Навести приклади команд
2.     Що таке алгоритм.
3. Які алгоритми ти виконуєш у повсякденному житті? під час вивченння навчальних предметів?
Робота в парах
1. Скласти алгоритм висаджування дерева
1. Викопай лунку такого розміру, щоб у ній розмістилося все коріння саджанця.
2.     Розмісти саджанець вертикально, корінням усередину лунки.
3.     Налий у лунку води.
4.     Засип коріння землею, утрамбуй.
5.     Полий саджанець водою.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Проблемні запитання
— Ви любите мультфільми?
— Як створюють сучасні мультфільми?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
1.     Середовище виконання алгоритму
Кожний виконавець має свою систему команд і середовище, де він може виконати ці команди.
Система команд виконавця:набір команд, які розуміє виконавець
На стадіоні  неможливо виконати алгоритм щодо плавання. Отже, кожний алгоритм може бути виконаний у певному середовищі. Це —  середовище виконання алгоритму.
Середовище виконавця: середовище, в якому виконавець може виконати певні команди
Завдання: зошит с. 50, вправа 1
Робота з підручником с.120: прочитати самостійно
Виконавець не може виконати команду, якщо вона не входить до його системи ко­манд, — він цю команду просто не розуміє. Однак бувають ситуації, коли виконавець не може  виконати команду, яка входить до його системи команд. Це відбувається, коли виникають умови, за яких  виконання команди стає неможливим.
Наприклад, працюючи у графічному редакторі Paint, ти даєш команду  Друк. Якщо принтер ви­явиться не підключеним, комп’ютер не зможе  виконати цю команду, хоча вона і входить до його системи команд.
Коли виконавець не може виконати команду алгоритму?
Завдання: зошит с. 50, вправа 2
2.     Середовище програмування Scratch
- Запуск програми Scratch:  Пуск Þ Усі програми Þ ScratchÞ Scratch
- Вікно програми Scratch: підручник с. 128
Створений у  Scratch алгоритм  називається проектом.
Складати алгоритми можна не тільки для Рудого кота, а й для інших виконавців.
Виконавця в середовищі Скретч називають спрайт, тобто маленька картинка, якою можна керувати. А набір команд, що повинен виконати виконавець, називають скрипт.
Різних виконавців ти зможеш знайти в папках: команда Вибрати новий об’єкт з файла
V. Засвоєння нових знань
Робота в зошиті: с. 52, вправа1,2,3
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
1)    Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)    Інструктаж учителя.
3)    Практична робота за комп’ютерами: підручник с. 130
4)    Вправи для очей.
VІІ. Підбиття підсумків уроку

Розгадати кросворд

Немає коментарів:

Дописати коментар