Мета: сформувати поняття налаштування програми, формувати вміння працювати в середовищі програмування, створювати та налагоджувати його, змінювати значення властивостей елементів керування, редагувати код обробників подій, створювати проект для власного використання, розвивати логічне мислення, пам’ять, виховувати інформаційну культуру
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник, комп’ютер
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
1.
Що таке процедура?
2.
Що таке змінна?
3.
Назвати типи змінних
4.
Що таке компілятор?
Повторення: форматування даних електронної таблиці
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Необхідно скласти програму для обчислення значення
функціх:
Як перевірити правильність виконання проекту?
Які помилки у програмному коді виявляються на етапі
компіляції?
Як можна виявити логічні помилки?
ІV. Вивчення нового матеріалу
1.
Тестування – процес пошуку логічних помилок програми з використанням
тестових наборів початкових даних
Тестовий набір вхідних даних – це набір значень вхідних даних, для яких можна заздалегідь визначити
правильний результат виконання проекту, після чого порівняти його з результатом
проекту для цих значень вхідних даних
Логічна помилка – це помилка у проекті, що призводить до неочікуваного переривання його
виконання або до неправильного результату його виконання
Логічна помилка - division by zero (англ.
division by zero – ділення на нуль).
Коментар – це текст, який
ігнорується компілятором і включається до тексту програми з метою полегшення
розуміння структури програмного коду.
-
{коментар}
- //коментар
- (*коментар*)
- //коментар
- (*коментар*)
Трасування – покрокове виконання програми
Run/Trace Intu або F7
Крок
виконання програми – це виконання команд, записаних в одному
рядку проекту
V. Формування
практичних вмінь та навичок
Практичне завдання
1.Створіть проект для обчислення довжини кола та площі
круга за значенням радіуса, що вводить у поле користувач. Поставте коментарі
для
позначення рядків, у яких відбувається обчислення шуканих
значень.
2.Створіть проект для обчислення кінетичної енергії тіла за значенням маси і
швидкості. Поставте коментарі для
позначення рядків, у яких відбувається обчислення шуканих значень.
Вправи для зняття зорового напруження
VІ. Підсумок уроку
1. У чому полягає процес тестування програми?
2. Поясніть, для чого виконується тестування програми.
3. Що таке коментар у програмі? Яким чином можна коментар
включити до тексту програми?
4.Поясніть, для чого в програму включають коментарі.
Немає коментарів:
Дописати коментар